Långt,längre, LÄNGST

HELLOOO!!!
som ni kanske läst på min syrras blogg så har vi varit i strömmstad o campat och när vi var där fick jag DAMP på min mobil det gick inte lägga ut ett inlägg så jag har inte kunnat blogga på FLERA dagar jag lovar er att blogga oftare, för det första har jag tagit bilder som jag lägger ut senare + jag har heller inte hunnit blogga för vi har : Shoppat,åkt båt i två tim till norgeeee o två timmar hem sen har vi spelat mimni golf, Badat , aa gjort så mkt!!!...
 
men iaf så kmr det bästa nu läs nu!!!!!.....
 
Jag har villat ha en kanin som ni vistte redan men jag ändrade mig till 2 hamstrar så GISSA VAD VI GJORDE IDAG ??? jo: köpte två underbara hamstrar ( Guld hamstrar ) Idas var typ grå fläckig o min vällllldigt mörk grå ..
men jag kan tyvärr inte visa bild på dem NU men senare ksk !!!
men bild på buren ( Min heter Uno o idas heter ior ) om ni inte kan utala det elr så så kmr jag lägga ut en video som jag säger saker..!
buren


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0