LÅNGT INLÄGG ?!!

Hejsan! , och förlåt för DÅLIG bloggning haft fullt upp med läxor vart med kompisar lakt märke till något helt annast !.
vad ? jo det säger jag inte men ska fråga en om jag få det först !! :D
så ja men jag hoppas att jag få tid över några gånger i veckan och bara bloggs o sånt :) 
hela veckan är full bokad måndag : var med kajsa sen mormor ! tisdag (idag) : var med thea sen åkte med pappa till . skit i ! onsdag : Va med elin sen mormor ! torsdag : vara med en jag inte vart med på ett år!
fredag: Va med felicia ?!?! a lördAG: åka o kolla på kusinen spelar match !!!    söndag bada,elin !!
måndag : rida RESTEN LEDIG NÄSTA VECKA ???!!!??? då blire nog ullared!! <3
aja men nu vet ni min vecka hihi ., lång o aa !!! ♥
men iaf så var det det o jag HAR EN VIKTIG SAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
damp ? ne men komm på detta nu !!!
FUNDERAR på att ha en fråge snund snart, aja det var inte det haha.
men iaf så nu kmr jag till saken !
jag  o elin har gjort en sak .., på youtube? ......
men aa iaf så om jag ger er den adressen till youtube? ..
...så  vill jag inte att ni ska säga "ni härma mig/oss med de o de " för vi har kommit påå själva vad vi ska göra.
och om vi skulle råka göra som ngn annan ? vem bryr sig , man få väll göra samma saker påen hemsida "youtube" !!
men ingen har gjort det nu men jag bara sa att jag vill  inte att ni säger så ...
OM jag ger er vårat namn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja ses imon ! ☻
 


HAAH dör .., kolla inte på dom ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0